When you love someone, thinking about them is like breathing. You do it without knowing, and you do it all the time.....

Jiha, naglarna ser nu ut som massa små muffinsar ^^... eh.. a. Typ turkos/grön randig bägare-muffinsform-sak, brun muffins med en liten sten högst upp. Vackrare än målarfärg iaf... garanterat ;).

Imon bli're CR i Skedala med Blitzen. 90 och 1m sa jag hoppa. Ska bli superskoj! Jag är taggad. Tänkte försöka släpa mig upp typ 9 imon.. eller klockan ringer 9 iaf. Btw. har ny väckarklocka, as cool! Typ en sån gammal som man ser i filmer som ringer med en liten "hammare" som slår på 2 "klockor", såhär ser den ut. Ringer gaalet högt! Till och med jag, som kan sova igenom ett bombnedslag, vaknar av denna. Man blir livrädd och slänger sig typ upp. Helt sjukt, blir lika rädd varje gång. Till och med min ena katt (hon som hänger med in på toaletten...) som inte är rädd för ngt blir skit rädd när klockan ringer. Och dessutom sover hon ju i min säng varje natt... Det är bara den klockan hon är rädd för. Hon lägger sig mitt i vägen där man ska gå, är inte rädd för dammsugaren (man kan dammsuga på henne och hon bryr sig inte...), inte rädd för bilar, då hon istället springer mot dom när man kör och hoppar upp på huven. osv. Men vill ni vakna "lugnt" så köp inte den, som sagt, man blir as rädd. :P

Puss på er och Godnatt♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0