When you stop trying to find the right man and start becoming the right women, the right man will find his way to you.....



Tjenixen! I'm alive. Åkte ner till stallet vid ett igår och hoppade med älsklingen. Så jäkla duktig! Hoppade bana på 1m och 1.10. Duktiga hästen. Det va riktigt roligt, även fast det regnade...
Låg och kollade på Magnus Betnér igår kväll/natt. Så jäkla roligt, skrattade så jag trodde jag skulle dö! →Denna← måste ni se!!!! Kolla specielt 0.24.00-0.26.00. Såå jäkla roligt!!!! Det är kul! HAha min humor, verkligen. Dö av vaccinet och strypas av cykelhjälmen. HAHA. Älskar att han är feminist, sågar religioner/kyrkan/gud, regeringen osv. Humor är kul ;)

Btw. Fy fan för det som hänt i Norge. Helt sjukt. Stackars människor! Det är helt galet, det finns så sjuka männsikor överrallt. Såg en as bra film igår kväll. Alington road. Sjukt bra att se i samband med Norge incidenten. Den handlar om sprängning och sådär. Det kan ju liksom inte vara den lilla människan själv som fixat så och sprängt. Det måste nästan finnas någon grupp bakom. Och människor blir liksom nöjda och trygga bara myndigheterna säger ett namn. T.ex. "Hela dådet gjordes av ...... och han/hon dog i sprängningen." Sen är alla människor plötsligt trygga igen..... skulle inte tro de va. Vi är så sjukt lättlurade och naiva. Ska inte berätta mer, ni får se filmen själva. Har tänkt att skriva något om Norge innan men inte kommit på något riktigt bra sätt att formulera mig, men jag insåg nyss att det finns inget vettigt sätt att beskriva det..

Fick massor av polkagrisar och grejer av dom som vi passade katten åt igår. MUMS! Massa spännande smaker. Jag tog en bild men tror ni att jag hittar kamerasladden?!....neeeeej. Men det va iaf päron, super-sur (japp den heter så), blåbär, jordgubb, tuttifrutti, och 3 mjuka kolor... lakriskola, gräddkola, nötkola. Mumsigt liksom.

Ska ner till Lisa och skritta ut med henne på en av hennes hästar ida, roligt roligt. Men först måste jag kolla länken igen, hihi
Puss på er♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0