I think you are perfect.....


Hejsan svejsan! Hoppas att alla har det braaa. Matilda åkte precis hem. Vi har kollat på luftslottet som sprängdes (Stig Larssons sista film) och ätit B&J glass (ojojoj, på vägen hem från affären, när vi hade köpt glassen... vi cyklade btw, så höll jag på att köra ner en liten kille, jag lånade min systers cykel med bakåttramp och han gick rakt ut framför oss så min första reaktion va att trampa bakåt men de gick ju inte så där väldans bra... så det slutade med att jag styrde rakt ut i gräset typ 2 mm ifrån honom, ouppsi) , tummen upp för det... glassbiten, inte cykelbiten.

Igår kom ju som sagt Matildisen. Hon hjälpte.... eller nej hon tittade på när jag målade mitt rum (äntligen klar med dom vita väggarna, jiha) och snackade men en cleverbot... trög sak måste jag erkänna, haha. Sen åkte hon med mig ner till Blitz och gick med när jag red klätterbacken... lite mjölksyra i benen kanske ;). Sen åkte vi hem och hon tog tiden när jag dushade och bytte om.... nästan 9 min.... å då va jag ändå jättesnabb (shit.. tänk hur lång tid det måste ta i vanliga fall), fast jag hade vit målarfärg på hela benen och armarna.... nejdå jag kladdade ingenting när jag målade, ingenting, färgen flög dit (delvis sant faktiskt). Sen gick vi ner till Rally (en kisemise) och matade/gosade med honom, åt glass och kollade på tv. Hans "familj" är iväg med pappa i "Boppoj", ni vet hela folkrace tjohejsan. Sen helt random och helt oplanerat så får vi för oss att hon kan sova över. Så hon beslagtar en ny inhandlad tandborste och sover över.

För ca 2 sekunder sen (japp jag gick iväg mitt när jag skrev detta) så satte jag ihop mitt handtag och låset i min dörr, hade plockat isär allt när vi målade dörren innan ida. Är det något som jag inte kommer ha problem med när jag flyttar hemifrån så är det att fixa saker.. alla säger att jag är sjukt händig. Så jäkla härligt. Men jag älskar att fixa saker, plocka isär saker, kolla hur dom ser ut inuti, komma på lösningar till olika "problem", kolla om jag kan plocka isär allt och sen få ihop allt igen osv. Pillar ofta isär mobiler och sånt och försöker se hur många delar man kan plocka ut... riktigt nyfiken tjej helt enkelt.

Vi ska kolla på en film och mysa lite snart när min tvilling kommer hem från hästen så Puss på er♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0