People should fall in love with their eyes closed.....

Hejsan! Jag är bäst i hela världen på att lägga saker på olika platser och sen glömma var jag har lagt dom.... nu har jag t.ex. tappat bort kamerasladden... men jag misstänker att mamma har något med det att göra, det brukar nämligen vara så. Hon är ännu bättre på att tappa bort och glömma saker.

Ida kommer Matilda.. eh snart, typ vilken sekund som helst... och jag ligger i sängen i typ pyjamas och en jättestor tröja... ska kanske gå och byta om eller ngt. Sen tänkte jag måla mitt rum en sista gång (sen är jag äntligen klar med att måla väggarna). Och jag måste ner till prinsen också och rida en runda. Kanske klätterbacken eller något.

Ne nu ska jag börja måla. Puss på er♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0