Love somebody so much you can barely breath.....

Bild från igår, världens finaste!! ♥ Nu är det bestämt att jag ska vara med i Allsvenskan med honom i år, så därför tänkte jag åka iväg på lite lokala å sånt å träna.

Hejsvejs! Målar mitt rum atm. Eller a nu e mamma och Felicia iväg och köper mer färg, så ska snart börja måla igen. Väldigt roligt... ;)

Min ena katt kom precis in med en död mus.... :'( Usch, jag blir så himla ledsen när dom gör så, fan måste dom döda dom söta djuren?!?! Så kommer han och känner sig jättestolt å vill gosa... Nej tack! Elak katt. Vet att det typ ligger i deras natur... men asså jag hatar det. Älskar alla djur! Dom får inte dö. Speciellt inte eftersom katterna plågar dom med att leka med dom när dom är skadade, det är det jag hatar mest! Måste gå ut och begrava musen nu! ^^  Å kanske ge kisemisen lite uppmärksamhet också ;) Han försökte ju trotts allt bara vara duktig...

Puss på er♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0