See your face in the crowd, a million times I'm drownin', I'm fallin', I hear myself callin'.....


Tjena! Har varit med Johanna ida, riktigt trevligt. Vi har spelat in massa videoklipp. Det roligaste var när vi hade spelat in ett när vi satt och hade en väldigt intressant diskussion i typ 10 min och (nu kommer den bästa biten) när vi sedan skulle titta hur det blev så upptäckte vi att jag hade haft handen för mikrofonen hela tiden så man hör ingenting.... haha. Jobbigt läge. Nu kollar jag på Morden i Midsomer och sen ska jag gå och lägga mig. Tänkte gå upp lite tidigare imon och hinna måla mitt rum lite innan jag åker till stallet och vi sen åker till Clear Rounden i harplinge.
Aja jag ska kolla på filmen nu. Puss på er♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0