Well you can break my bones, with sticks and stones, but you can't hold me down...

Ojojoj... jag är så sjukt trött! Va vaken till halv sju igår och sen vaknade jag typ 1. Absolut inte tillräckligt med sömn för min del.. Därför tänkte jag hoppa ner i min nybäddade säng nu. Imon blire Ikea med familjen och ner till stallet (konditionsträna Blitz lite tänkte jag), på tisdag va med Johanna och onsdag CR i harplinge och på torsdag så åker vi till "Boppoj" och kollar när kusinerna och gänget kör folkrace. Fullt upp för min del asså.

.
Btw. Det är en flygande-pappa-långben-jätte-sak i sovrummet..... han flyger in i huvudet på mig hela tiden. Måste ta ut honom nu, kommer få en hjärtattack om jag vaknar med honom i ansiktet ^^
Puss på er och Godnatt♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0