I do whatever I like, Life is now, So let's live our whole life out...


Tjena! Ligger i min säng atm och.... a jag gör typ ingenting. Va nere i stallet innan hos min lilla skönhet. Red ut en runda, klätterbcken och 2 varv på slingan. Han var taggad, fråga mig inte varför men sjukt kul är det iaf. Snälla Bea gick med. Sen gick jag ut och betade Blitzen en stund, Bea följde med med Falcon. Jag ville övningsköra när vi skulle hem, gjorde det igår kväll men de hann vi inte med ida för vi skulle hem och kolla på Morden i Midsomer å äta Thaimat. Awesomeness. Sen sen hamnade jag här... och här har jag legat och kollat runt lite på datorn i de senaste timmarna, låter ju jättetrevligt ;). Känner mig grymt social, men å andra sidan, det är ganska svårt att vara social klockan tjugo i 2 på natten när hela huset sover... då är jag nog mer social här faktiskt.

Det blir ingen CR imon för jag hittar inget släp att låna, FL måste skaffa eget. Men det är heeelt okej för jag sticker till Tylle med Frida och sover i stugan ist. Jiha, kommer bli riktigt mysigt! Men nej nu måste jag nog sova om jag ska orka upp imon, kommer nog inte orka dra mig upp särskilt tidigt ändå va, men..... a. ^^
Btw, jag vill ha Afrikansk dvärgigelkott, Pics, Pics, så galet söta, jag smälter! Men å andra sidan, nämn ett djur som jag inte vill ha... djurgalen here we go cX
Puss på er och Godnatt♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0