There's nothin' wrong with lovin' who you are, She said, 'cause He made you perfect, babe.....


Weheartit

Hallå! Allt är klart. Love it! Blev sjukt snyggt! Vi ska iväg så jag hinner inte fota bilder och lägga upp (+ att jag fortfarande inte hittar kamerasladden....). Min föräldrar säger alltid till att vi ska iväg typ en timme innan. Okej jag tog i lite (fast ibland gör dom de, säger till en timme innan asså), men oftast så kommer som dagen innan å säger "Du måste åka ner till hästen tididare imon, glöm inte att vi ska iväg på kvällen..". What?! "Men det bestämde vi för flera veckor sen.. har vi inte sagt det?.." Hell no.... Men men, whatever. Så jag ska alltså iväg snart, därför sticker jag och byter om och fixar mig nu. Har traskat runt i pyjamas hela dan ^^.

Puss på er♥, ska försöka hitta kamerasladden så jag kan visa er imon. Kommer kanske upp ett inlägg senare när jag kommer hem också. Det beror på när jag kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0