I was born to survive.....


Bild från ida ♥


Tjolahopp! Kom hem för ty en timme sen, åt precis lite.
Nollade båda 90 rundorna ida. Världens bästa häst! Så underbar på alla sätt! Han va verkligen supertaggad och det gick i 190 första rundan. Lyckades samla honom lite mer andra och då hoppade han ännu bättre. Tittig va han också. Studsade runt som en liten gummiboll på framhoppningen med de e bara kul. Man märker att han tycker att det är riktigt roligt, även fast han tycker att vissa hinder är ganska läskiga. Nästa onsdag är det i Skedala, då kör vi på 90 och 1m. Tänkte göra det ida egentligen men jag va så sjukt trött och orkade inte vänta ^^. Gäspade säkert 1000 gånger på framridningen. Dessutom fick jag vänta as länge innan jag fick hoppa, eftersom det va så sjukt många som kom och efteranmälde.

Nu tänkte jag duscha och sen typ gå och lägga mig (och lyssna på musik ^^). Är super trött.
Puss på er och Godnatt♥ ... snart ;)

Kommentarer
Postat av: supersystern

Aaaaw den bilden e så fiiiiiijn! Vår lilla griiiiiiis ^^ xD <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2011-07-20 @ 22:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0