I had a dream about you.....



Tjena! Har ni tänkt på en sak... alla mina inlägg kommer typ in på natten efter 12, fast dom är till dagen innan liksom... anyway.

Ida tvättade vi Blitz box och städade i stallet. Inte så mycket att berätta, man undrar verkligen hur vissa människor är funtade... men men. Jag ska inte dra upp det här och nu. I övrigt så va det jättemysigt (och jobbigt.. han hade lyckats bajsa ner alla väggarna.. duktig ponny..). Imon ska vi måla boxen. Jag tänkte även hoppa lite i padocken. Vill hoppa igenom och känna lite på honom inför onsdag då ja ska på en CR. Nu jäklar ska jag hitta ett släp! Måste åka och köpa lite saker, vita ridbyxor, kavaj osv eftersom det nu är bestämt att jag ska vara med i allsvenskan i september och oktober med Blitz. Det ska bli sjukt roligt. Tänkte försöka komma ut på lite tävlingar innan också.

Imon efter stallet så sticker jag och Felicia hem till Matilda. Mamma och pappa ska ha fest med massor av deras kompisar (bl.a. Matildas föräldrar). Därför har jag suttit och fixat lite party låtar till dom (dom har bara as gamla och ville ha lite nya och "moderna"). Problemet var bara att dom inte riktigt har samma typ av musik på sina fester som vi "ungdomar" har på våra, men hittade några som dom gillade och som vi också brukar rocka loss till, så det blir säkert toppen. Det jag ville komma fram till var egentligen att jag kommer tillbringa kvällen och natten hos min lilla Matilda cx... som faktiskt btw va lite sjuk innan. Tur att du mår bättre nu iaf Matildisen! ^^ Som ni märker så är jag väldigt bra på att prata om andra saker än vad jag egentligen hade tänkt... hehe.

Nog om allt detta, för nu måste jag sova om jag ska orka pallra mig upp någorlunda tidigt imon.
Puss på er och Godnatt♥


Kommentarer
Postat av: supersystern

Du lyckades inte pallra dig upp någorlunda tidigt. Det är någorlunda tidigt nu, och du sover som en stock ^^

2011-07-16 @ 10:03:48
Postat av: Sara

Supersystern sv; hahahahahahahaha ja märkte det ^^ hihi

2011-07-16 @ 12:04:38
URL: http://sarazblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0