I can feel it all down deep inside. But oh, I want to let these feeling rise...


Hejsvejs! Ida sticker jag till tylle med Frida. Hon kommer och hämtar mig vid 5 och sen sticker vi och köper mat och godis och sånt (och B&J glass!). Vi tänkte käka kvällsmat på en av restaurangerna där nere, hehe, vi orkar inte laga själva idag, men det blir mys. Nu ska jag packa och sånt.
Hoppsan, jag har verkligen inte suttit med detta inlägget i över en och en halv timme... nej nej, jag är inte seg eller så ;) Skyller på att jag lyssnar på musik samtidigt, då blir man lite... a. Asså jag är sämst i världen på att beskriva saker (om ni inte har märkt det vid detta laget, hehe), Men ni fattar.. typ. Föresten så har jag fortfarande blå färg i håret sen jag målade runt förstena på huset, väldigt viktig information ni fick där... eller inte ;). Ne nu måste jag ta och skynda på.
Puss på er, ha det bäst!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0