Have ever been caught in the poring rain, wondering if anything can ever feel the same, again...



Heejsvejs! Har haft det super hos Matildisen. Nu ska jag åka ner till stallet och måla Blitz box igen. Sen är vi äntligen färdiga med det. Hoppade Blitz lite igår med, superduktig! Det va sjukt varmt och han hade antagligen inte sovit på hela natten eftersom dom hade varit ute. Fruktansvärt seg när jag tog in honom från hagen och höll på att somna när jag stod och ryktade men när han väl såg hindren så piggnade han till ;). Hoppade iaf bara lite, hade bara ett hinder som till sist blev en 1m oxer som vi hoppade några gånger. Sen fick han en dusch och gå ut i hagen igen medan jag och Felicia målade hans box.

Min små vänner var fruktansvärt sega igår. Somnade nästan helatiden och jag fick väcka dom genom att kittlas.... dom blev jätteglada ;). Sen på sista filmen så sov dom så djupt så jag satt och petade dom på nästippen i typ 10 min, men tro inte att dom små varelserna vaknade av de. När jag hade gett upp min försök att väcka dom så gick jag och tvättade av sminket och borstade tänderna och sen fick jag dra min lilla tvilling ner i sin säng eftersom hon hade somnat på min. Sen började båda prata i sömnen (med öppna ögon), mumlade bara en massa och snackade helt osammanhängande meningar. Väldigt trevligt, såklart så kom dom inte ihåg något alls på morgonen.

Nu sticker jag till stallet, Puss på er♥


Kommentarer
Postat av: Matilda

Tack för en suoerduper trevlig kväll. Mohaha visst är jag lite småläskig när jag pratar i sömnen ;)

2011-07-17 @ 18:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0