Ännu ser jag dina tårar, ännu hör jag din röst, jag kommer ihåg ditt leende, jag kommer aldrig lämna dig...


Hejsan! Ida så har jag inte gjort så mkt, tränat lite, målat lite (på huset), snaskat i mig massa onyttigheter.... mums. Å en liten varning bara, chilli chips är livsfarliga! Det går bara inte att sluta äta dom! Helt omöjligt. Sitter å kollar på en film atm å äter sånna. De går inte att sluta. Å om pappa häller upp för att han ska ha (vilket typ alltid är anledning en till att jag börjar...) så är det ju självklart att jag också måste... Varningen igen, dom är så sjukt goda! Aja, ska fortsätta kolla på filmen nu.
Puss på er♥


Kommentarer
Postat av: Sandra Jacobsson

Sv: Du får kontakta mig via mejl om du är intresserad av Prince :)

2011-07-11 @ 22:46:05
URL: http://sjacobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0