And please don't tell me that I'm dreaming, When all I ever wanted was to dream another sunset with you


Hejsan! Nu tänkte jag dela upp detta lite snyggt ;) så ni får lite lättare att läsa... eller något.

I fredags så stack jag ner till stallet å masserade hela Blitzen och pysslade med honom. Myse mys. Grymt jobbigt men han tyckte att det var jätteskönt ;). Sen på kvällen kom mina underbara kusiner, deras föräldrar och den enas flickvän. Vi hade grymt mysigt och roligt. Helt underbara är dom! Vi satt och snacka om allt möjligt. Fester, skolan, hästen, resor, farmor osv. Dom är ju härliga för både Danne (den "galna" kusinen), Christer (hans pappa) å min pappa blir helt crazy tillsammans. Det blir alltid lite för mycket alkohol och det slutar med att dom skuttar (vinglar) runt (försöker dansa lite ibland men det går rakt åt helvete...) och ska spela musik på MAX och försöker sedan kommunicera med varandra i detta oljud.... som om dom inte pratar högt i vanliga fall... ;) Snackar man med pappa i telefon så måste man ha telefonen en meter från örat för annars finns det risk för hörselskador... Danne gick rakt in på fest spåret. Han undrade om jag festade å drack.... för att klargöra allt så tyckte han att jag skulle festa. Han berättade om alla galna (å nu menar vi verkligen galna) minnen han hade från sina gamla fester... jag betvivlar inte detta ett dugg. Det va iallafall jättekul. Andy är ju mer den lugna typen (joho han hade tydligen busat till det en hel del på fester han också) men i detta sammanhanget så dricker han LAGOM. Superskönt. Han går ju liksom att föra ett normalt samtal med. Det gillas starkt! Vi snackade också om allt möjligt, resor, farmor, skola, hästen, tävligsnerver.. you name it. Härligt samtal. Snackade såklart en hel del med alla, visade blandannat Gisela min extrema humor. Seriöst, jag har svart humor, hihi. HÄR är det första roliga klippet, har lagt ut det innan, men fan va roligt det är. Hahaha dör varje gång. Denna lilla killen flyger av sin häst konstant och han är typ för naiv för att fatta att denna lilla busen till ponny gör allt för att få av honom (vilket inte är mycket eftersom han flyget åt höger och vänster helatiden.... balans killen... balans...). HÄR är det andra, spola till 1.13 (Det börjar vid 0.55 men det roliga kommer vid 1.13) och gråt av skratt. Jag dör varje gång jag ser den lilla tjejen bli så ivrig över att få lite blåbär så hon får skålen i huvudet, hur lyckas hon?! Skickligt.. Hahaha skrattar bara av att tänka på det. Jag vet, jag har sjukt elak humor ^^, fast å andra sidan så skrattar jag åt det mesta.

I lördags.. igår.. gjorde jag nog inte så mycket faktiskt.. inte vad jag kommer ihåg iallafall.. men som jag sa till Pia "Mitt närminne sitter i......" Kom inte längre för jag förstod hur fruktansvärt sjukt det skulle låta. Tänkte ju köra Gunvalds awesome replik. HÄR på (Btw 0.31... du är både idiot och jävligt ful.. hahahah så klockren!) 0.45-0.53 HAHAHAHAHA I LOVE IT! Jag citerar;
"Är det du som är den där Gunvald Larsson?!
Det sa jag när jag satte på bandspelaren med ditt närminne sitter väll i förhuden"
Jag älskar beck filmerna! HÄR riktigt kul klipp med Gunvad. HÄR är fortsättningen (denna delen tycker jag är roligast), hans kommentarer är ju bara så klockrena, titta!!!

Idag så hade jag och Felicia fodring och utsläpp i stallet, så det va bara att pallra sig upp tidigt. Den hoppade jag lite med Blitzen, gymnastikövningar och lite högre skutt och studds. Sen blev det en ordentlig stretching för honom. Han var riktigt duktig! Det blir antagligen CR på onsdag i styringe, roligt roligt. A resten skrev jag ju i förra inlägget ;). NU ska jag sova Puss på er

→Love it!←
I had a dream last night we
Drove out to see Las Vegas
We lost ourselves in the bright lights
I wish you could have seen us
...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0