When I lose myself, I think of you...



Har blivit helt galen i Monsoon... igen... helt galet bra e den ju!! å videon helt amazing!!
haha ja vet inte hur många gånger som ja har fått sånna här "Monsoon anfall", de e helt sjukt många gånger iaf, kan inte ens räkna dom, lyssnade på den typ 24/7 när vi va i USA i mars 2010, å har riktigt härliga minnen därifrån.

Hallo Leute!

Kom hem från stallet för typ 2 h sen, har duschat och suttit och proppat i mig lite popcorn, kom just på att jag har massor av engelska glosor till imon och ska läsa en artikel på engelska om Australien och sen skriva en egen resumé, fan också.... aja får la göra lite nu å lite imon innan skolan börjar, har ju sovmorgon till tjugo över 10 men kommer till skolan typ halv i 10  pga dessa jävla bussar (ursäkta mitt vackra språk) ^^ , ne nu ska ja ta och sätta på mig mina sovkläder
(en jättetröja), sitter nämligen här i typ bara handduk, hehe ;)

Jag måste bara länka till denna å säga att "Khadidje" e såå rolig, haha ja döör x)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag är faktiskt glad för din skull. Jag menar, jag lyckades tydligen inte förstöra den här låten i ditt huvud för alltid med tanke på övertexten xD (moahahaha förlåt att jag tar upp det igen)

2011-01-21 @ 13:40:46
Postat av: sara

Johanna sv; hahahahahahahaha f**k you!!♥ du skulle ju inte påminna mig ditt lilla aber!!! men de e min favo låt å jag tolkar inte den texten lika fult som du me dina dumma "pojkfantasier" som du kallar de, "Johannafantasier" kallar ja de ^^ haha, jag tolkar den på ett väldigt fint sätt, å jag har faktiskt lärt mig att man ska inte bry sig om vad lilla Johanna säger, mohaha

2011-01-21 @ 17:30:52
URL: http://sarazblogg.blogg.se/
Postat av: Johanna

jaja, då har jag lyckats lära dig något i alla fall xD men erkänn du tänkte på det när du skrev det?! Och vad har du för problem med mina fantasier nu då? snyft (hihi)

2011-01-21 @ 21:32:00
Postat av: sara

Johanna sv; hahaha ja ja tänkte faktiskt på de ^^ haha du e ju helt underbar Johanna

2011-01-21 @ 21:54:45
URL: http://sarazblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0