You couldn't be better...

HALLO LEUTE!

Ida har jag varit på stan å sen åkte jag ner till mitt lilla busfrö som stod och gäspade i stallet, antar att han har busat riktigt ordentligt med Zille i hagen. Kollade precis på en Wallander film, bröderna hette den, hade sett de förut men ja hade typ glömt hela så de va kul ändå. Sedan så kollade vi lite på Hipp Hipp, så grymt roliga dom e, de e helt sjukt.
Jag måste bara meddela att pappa kallade Toms piercing i läppen för skit, "kolla han har ju skit på läppen", hell no!! världens finaste piercing faktiskt, men han älskar att retas så... ;) grrr. Just look
Jag måste gå och lägga mig snart för ja ska "tvinga" upp mig själv lite tidigare imon, annars kmr ja aldrig komma upp på måndag å de skulle ju vara katastrof ;) eller inte... mihihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0