Mein Traum...


Hej!

Ska kolla på en film nu, filmen/serien som vi kollade på igår hette 5 days to midnight, skit bra! (hade alla avsnitt å de måste man ha om man ska se den för de går inte att sluta kolla, jättespännande) ^^ Red ut på Blitz med Linda och Varenne (vet inte hur d stavas, döpt efter en ngn travhäst iaf) Super mysigt, red i typ 1.5h fast vi skrittade bara eftersom de va halt typ överallt. Kul att rida å prata med henne iaf, hon e ny i stallet, en riktigt snäll tjej.
Måste bestämma vilka bilder jag ska ha i min nya TH tavla, TH bilder så klart, men de fins ju såå många fina så ja kan inte bestämma mig (99% att den över kommer med iaf, sooo beautiful♥ ^^), får se vilka mer de blir, har ju redan några fina TH tavlor på väggarna :D
Orkar inte lägga ut USA bilderna nu så gör de imon om ja orkar å om ja inte glömmer de ;)

Kommentarer
Postat av: Ameee

Hej :D Jag har startar en frågestund på min blogg så du får gärna fråga en fråga så att jag får in några styckna iallafall (a) :P

2011-01-29 @ 22:55:42
URL: http://worldsgossip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0