I think you can save my world...


Hejsan!

Stack hem till Matilda för att plugga historia ida när skolan va slut, å nu kom jag precis hem från hästen.
Jag hatar skolan!!!! Ni fattar inte vilka skuldkänslor jag får varje gång jag åker ner till stallet och ser min lilla prins stå i en smutsig box med utetäcket på sig, han e de enda som ingen har kommit och gosat å fixat med, mår såå dåligt av det, han e ju liksom allt för mig. Skolan tar ju upp all min tid när lärarna ska tvinga på oss alla prov helatiden, å jag vill verkligen inte ha någon skötare på Blitz för ingen är liksom bra nog, hittar fel på alla, e så extremt kräsen när det gäller min häst! Jag hade gärna sluppit skolan helt, blir helt deppig bara av att tänka på allt.... tur att ja har mina underbara vänner i skolan som får mig på toppen humör, jag och Matilda skrattar ju alltid så mkt så att vi kvävs, vi fullkomligt dog ida på engelskan, kunde bara inte sluta skratta, haha!
Nu ska jag duscha å sen bara slappa vid datorn, orkar verkligen inte plugga mer till provet, kan typ ingenting men konstigt nog så e jag inte lika "galen/nervös" som jag brukar vara innan ett prov, antagligen för att jag vet att jag är sämst på historia så de spelar liksom ingen roll, eller så kommer de imon, återstår att se.

Här bjuder jag på en jättebra låt med Pink för er som är intresserade, har lyssnat väldigt mkt på den de senaste dagarna.


If I could have just one wish, I would wish to wake up every day to the sound of your breath on my neck, the warmth of your lips on my cheek, the touch of your fingers on my skin, and the feel of your heart beating with mine... Knowing that I could never find that feeling with anyone other than you.



Kommentarer
Postat av: Matilda

Asså herregud på engelska är allt jag säger !!!! Han vikarien maste typ trott att vi var helt knäppa XP fast vänta lite nu.... det är vi ju också ^^ nej skämtar bara vi är helt normala .... eller ja nästan i alla fall :P

2011-01-28 @ 16:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback