The pain of love will last forever, promise me, we celebrate the pain together


Jag hade ju verkligen inte gjort precis anything för att få gosa in mig hos Tom i den gosiga koftan, nej nej verklilgen inte va.... ;)! Vaf ska han alltid ha sånna mysiga kläder, ser ju så kramago ut så att jag exploderar

Jaha ida så låg jag och Matilda å grät på golvet/bänken vid våra skåp av skratt....... igen ^^ haha galet kul har vi iaf, kan inte beskriva vad vi skrattade åt för oftast så finns det inte någon poäng i de vi skrattar åt (men ibland så finns de faktiskt de ;)) å ibland är det helt enkelt intärna skämt som bara jag och Matilda förstår, vi kan bara kolla på varandra komma å tänka på ngt kul å plötsligt börja gapskratta, hihi.
Såg iaf precis ett videoklipp (eller 2 om man ska vara exakt) o shit, blev såå glad å varm i hela kroppen ♥, you know what I meen, right ?! ;), tror faktiskt att jag dog för några sekunder.
Btw så har hästarna stått inne ida å kmr göra de imon också, de e värsta isbanan i hagarna, helt omöjligt att gå där, hörde att de va en häst i något annat stall som hade gått omkull i hagen å skadat benet så dom fick avliva hästen, jag hade seriöst dött om vi hade fått avliva Blitz på de sättet......

Nu sak jag sova, ska upp tidigt till skolan imon, de e verkligen inte min starka sida att gå upp tidigt till skolan..


Nobody is perfect, until you fall in love with them...


Kommentarer
Postat av: emelie

sv, ledsen för sena svar hela tiden! men jag har så fullt upp! :)

2011-01-25 @ 22:13:32
URL: http://emeliemariakarlsson.blogg.se/
Postat av: emelie

sv, tycker du de? tack så mycket! :D

jo de är bra, är väldigt trött bara så måste försöka sova, själv?

2011-01-25 @ 22:27:22
URL: http://emeliemariakarlsson.blogg.se/
Postat av: Matilda

HERREGUD jag får typ alltid kramp i magen nör vi två skrattar. Asså våra interna skämt är ju bara helt jävla bäst och idag i biblioteket var ju bara för kul. DU OCH DINA PAPPER HAHAHAHAHA XP är nog bara du och jag som förstår det roliga med detta.

2011-01-26 @ 15:42:24
Postat av: Johanna

var hittas dessa sötnos-texter egentligen?? jag vet att du får en del från sångtexter och så där.. men jag känner inte igen denna lilla sötis :D (det stör mig, så berätta nu!!)

2011-01-26 @ 16:34:08
Postat av: Sara

Matilda sv; I know! såå bäst vi e <3



Johanna sv; vilka texter menar du? vissa hittar ja på å ändrar lite själv å sånt ^^, "nobody is perfect untill you fall in love with them" e min, ^^ hittade en liknande på nätet men älskade denna, den passar ju verkligen :P

2011-01-26 @ 17:16:59
URL: http://sarazblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0