Let me know if you care...


Hallooo!

Vaknade för typ en halvtimma sen, hehe ska ju upp halv 8 imon pga stallet så.. suck, ja hatar att gå upp tidigt! Iaf så ska jag hem till Amanda ida för vi måste göra klart våran matte-uppgift, sen måste ja måla om mina naglar, ja e en mästare på att äta upp nagellacket... de e typ giftigt :S Å ja måste ta och städa mitt rum lite för här är ganska stökigt nu å min katt gick i morse med smutsiga tassar i sängen så ja har lite kissemisstassar här och var, så får la ta och bädda rent också. Bäst att sätta igång för ja har mkt mer att plugga till också, ska försöka slänga in ett inlägg till ida, promise ^^

Johanna..... har du märkt att jag har börjat använda "la"..... fan att ja ska ta efter såna saker från dig, t.ex. "handen" ;)♥

Kommentarer
Postat av: Johanna

Men vännen min, det är la inte mitt fel att du har så lätt att ta till dig vad jag gör?? x)och nu gör jag ju inte "handen" längre, så du får geee daj!! hehe =D

2011-01-26 @ 16:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0