I love the way you are


HEEJ!

Ida hade ja bara en lektion för samhällskunskapen och historian va inställda, jiho! å sen flyttade vi fram naturkunskapen så vi slutade halv 1, men ja åt (eller maten gick inte att äta i skolan så ja åt lite morötter å typ en halv potatis, vaf kan skolorna inte koka normal potatis?!?!) å sen satt ja å Amanda å gjorde våran matte-uppgift, vi kollar bensinpriser å ska göra en uppsatts om de, faktiskt riktigt kul.
Har precis bakat kladdkaka och ätit typ 10 knäckebröd ^^, Wasa fukost heter dom, riktigt goda.
Jag körde värsta powerwalken igenom typ hela stan till bussen ida, jag ville hinna med 14.15 bussen från Hvitfeldtsgatan å min buss stannade på österskans, jag hann!! Mindre än 3 min tog de att gasa igenom stan, träffade Felicia där som hade tagit bussen 25 min före mig, ja gasade ifatt henne ;) haha så ägd hon blev!
Btw, imon e jag ledig! samhällskunskapen och historian är inställda å vi lyckades fjäska bort matten :D

Nu ska jag äta kladdkaka, later♥


Kommentarer
Postat av: Matilda

NAW vilken helt underbara bild

2011-01-20 @ 19:28:02
Postat av: Johanna

Waaaaaah! Typ världens vackraste hund!! Jag vill ha den...

2011-01-21 @ 13:42:16
Postat av: sara

Johanna sv; jaaaa!!! happy face på mig!!! de e Toms hund, mihihih ^^

visst e den sööt!

2011-01-21 @ 14:02:09
URL: http://sarazblogg.blogg.se/
Postat av: emelie

sv,de är bara bra här! själv? :D

2011-01-21 @ 16:33:57
URL: http://emeliemariakarlsson.blogg.se/
Postat av: Johanna

sara sv: fruktansvärt fiiiin :)

2011-01-21 @ 21:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0