Unendlichkeit...

(Underbar bild från när Tokio Hotel va i Tokyo)

Heeej allihop!

Hade ju som sagt dans på idrotten ida, dansade zumba, faktiskt ganska roligt ^^, kul när de blev lite mer street/hip hop typ. Missade engelskan å fick då sluta tidigare, typ kl 2, jiha. Nu ska jag äta å bara ligga å softa framför datorn heeela dan, å kanske plugga liiite ;) å sen senare ikväll ska jag ner till Blitz. Shit va ja vill ha den gitarren i inlägget under! Ska sitta och hoppas, hoppas å hoppas att den å en grym förstärkare plötsligt kommer flygande......

Denna låten lyssnar Felicia på nu, den är faktiskt bra å tjejen är jättesöt, lite annorlunda om man jämför med vad jag brukar lyssna på, villket är t.ex. denna, den e ju helt amazing, gitarren är helt underbar (utseendet, soundet i låten, ja hela rubbet), de har jag sagt tidigare men iaf. Jag lyssnar på olika artister men de blir ju väldigt mkt TH så... (btw så kan ja spela den på gitarr ^^ love it). Jag äskar musik!

Liebe, Later

Kommentarer
Postat av: emelie

sv, haha guldfiskminne har jag med ibland! blev naglarna bra ?

2011-01-19 @ 18:10:21
URL: http://emeliemariakarlsson.blogg.se/
Postat av: emelie

sv, härligt att höra!

nä du, de kommer väl inte hända så mycket mer idag, haha själv ?

2011-01-19 @ 18:29:47
URL: http://emeliemariakarlsson.blogg.se/
Postat av: emelie

sv, haha men de låter ju skönt i alla fall! ;)

2011-01-19 @ 20:46:54
URL: http://emeliemariakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback