Hey du!

Shit vilket psyke den hästen har! Vilket samspel mellan häst och ryttare! Om ändå Blitz också kunde haft de, jag har typ precis lärt honom att preseningen inte vill äta upp honom, haha han va livrädd för sånna när jag fick honom, han vågade knappt hoppa över dom, nu går han både över och under och kan ha den på sig, och såklart hoppa över den, men de tycker han fortfarande är lite läskigt. Å han hade aldrig gått in i transporten med en presening eller ballonger i öppningen. Aja har massor att träna på med honom i sommar jiha ^^

Jag följde med Felicia till stallet och gick ut och gick en låång runda med Sheriffen tillsammans med Felicia som gick med Blitz. Har pluggat lite ida också, gjort lite tyska å försökt göra lite historia men de e ju så lamt så ja tror att jag döör! Mina starka sidor är no och matte medan språk och so ämnena e helt blää! De får min lilla plugghäst Johanna hjälpa mig att få in i min ibland allmänt tröga hjärna.

Nu ska jag kolla på morden i midsomer...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag vill inte vara någon häst );

2011-01-16 @ 21:13:47
Postat av: sara

Johanna sv; omg, sorry... bättre?? ;)

haha du e ju lite sämst ^^ as ful gubbe du gjorde, (haha, förlåt men ja va bara tvungen att kommentera de)

2011-01-16 @ 21:51:28
URL: http://sarazblogg.blogg.se/
Postat av: emelie

sv, jaha okej! ja när man tar hålet går de ju galet fort.

jo men jag funderar på att göra de, men grejen är att anledningen till att jag vill ha de är för att kunna ha fina dubbelörhängen, vill typ inte ha vanliga örhängen i de hålet. och de tar så lång tid innan man kan byta örhänge första gången, och man kan ju inte alltid ha i dubbelörhänge, så nja jag vet inte :)

2011-01-17 @ 15:52:03
URL: http://emeliemariakarlsson.blogg.se/
Postat av: Johanna

sara sv: vad är det för fel på min gubbe ditt aber till människa? ); ser du vad ledsen han blev nu?? han läcker ju!! xP

2011-01-17 @ 16:08:18
Postat av: sara

Johanna sv; hahahaha han va as ful! ^^ du kan väll laga honom då, lite silvertejp kanske? ;) haha

ja mååste bara berätta de som ja "inte kunde säga" när vi satt och åt, haha till och med Felicia tyckte de va lite kul, å då måste de ju bara vara helt bäst ;)

2011-01-17 @ 17:13:19
URL: http://sarazblogg.blogg.se/
Postat av: emelie

sv, ja eller hur! ;)

de är bara bra, jag ska snart iväg och träna, sj? :)

2011-01-17 @ 17:17:19
URL: http://emeliemariakarlsson.blogg.se/
Postat av: Johanna

sara sv: men nu blir jag nyfiken. Du måste berätta imorn!! Fast jag kommer säkert tycka det är skittråkigt x)

2011-01-18 @ 18:17:19
Postat av: sara

Johanna sv; haha nej de kmr du inte göra! ;D

2011-01-18 @ 18:25:23
URL: http://sarazblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0