We don't belong to anyone

(Jag och Felicia som äter glass i USA)


OMG!! en bild där jag är med! haha jag e extremt kameraskygg, jag hatar helt enkelt att vara med på bild, vet inte varför bara e så, jag har en förmåga att vända bort huvudet eller ta upp handen framför ansiktet när de kmr fram en kamera, försöker ändra på de men de går liksom inte, de låter jävligt lätt, "asså bara kolla in i kameran, hur svårt kan de vara???!!", men tro mig de e svårt, när ja väl försöker så börjar ja bara skratta å tittar då bort^^ Men de e ok att vara på sånna här bilder då ja inte märkt de å ja kollar inte in i kameran, hehe


Men iaf


Vi ska göra om extrarummet till ett biorum, ska bli så skoj, ska köpa nya högtalare, projektor, soffa å typ 1000 saker till känns de som, Älskar att kolla på filmer så nu jäklar ska de kollas film hela livet ;) å jag kan kolla på live dvd:erna å de blir som värsta konserten i rummet, grymt kul. Ska kolla på film där ikväll, för vi har ju redan dator, projektor, högtalare osv, men vi ska ha lite bättre saker nu, de andra va ju pappas projektor (till jobbet) å alla högtalarna va egentligen till den stora datorn.


Jag ska plugga ida me, har hur mkt som helst i skolan nu, sen ska ja städa och åka ner till min lilla häst å sen hyra film å köpa godis, lovely



 


Kommentarer
Postat av: emelie

sv, ah de kan de ju vara! eller så är de min data de är fel på;)

2011-01-15 @ 13:47:11
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0