Your heart pounding in my head...

Jag vet att jag alltid har bilder på Tom, men asså shit han e ju bara så..... finner liksom inga ord för d!!!
Men ni måste bara hålla med om att han ser jävligt bra ut och har en underbrar personlighet^^

Btw. Jag tkr att det är helt okej om vissa människor inte älskar Tokio Hotel, inte gilla deras musik, men ni måste respektera dom! Dom har inte gjort någonting mot er. Dissa inte dom "bara för att dom är Tokio Hotel" å för att dom vågar vara annorlunda, dom är lika mycket människor som vi! Kolla här å läs den lilla texten! Blir så jävla arg när människor har massor av fördomar.
Ursäkta men ja va bara tvungen att få de ur mig

Hate is easy, love takes curage.


Hallo Leute!

Shit va glad ja blev helt plötsligt, de har ju ingenting att göra med att pappa kom hem innan med Schrei live dvd:n som vi hade beställt ;) mååste kolla på den sen!
Åkte buss hem själv ida, såå lamt, jag är ju lite sällskapssjuk ;) förutom när jag sitter vid datorn för då måste ja vara själv, bara kiiisemisarna får vara med, men ibland när dom envisas med att gå på alla knapparna och sova på datorn eller mig e dom också jättejobbiga... men nu ligger Sally jämte mig i sängen (på min arm så de e skitsvårt att skriva), vi myser å lyssnar på musik (just nu Evanescence, skit bra!)
Har precis kollat på när Tokio Hotel spelar paintball, haha så jävla kul! I love those guys!

Kommentarer
Postat av: Iza

Love em too <3

2011-01-15 @ 11:17:57
URL: http://mycookiejar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0