I KIND OF, YEAH YOU KNOW, LOVE YOU♥


Hello, I'm home!!
Ne asså ida ja slutade kl 12, sen väntade jag och Johanna (som va världens snällaste som väntade med mig) på Felicia till kl 2, sen fick vi vänta i en timme på skolan på dom jävla bussarna och sen vänta ännu mer i stan nu 4 timmar och 30 min efter att jag slutade skolan så är jag äntligen hemma. Å ja har extremt ont i benen (typ ovansidan på låren), känner mig som en halt höna. det går jättebra att sitta å gå långsamt men problemet är att sätta sig och ställa sig upp igen, å har jag suttit ner ett tag så gör de helt fruktansvärt ont när jag ställer mig upp å går! Å de blev ju inte bättre av att Felicia drar med mig i typ 190 genom stan och försöker få mig att gå fort å att dessutom vänta i denna kylan gör inte musklerna sådär jätteglada. Känner mig lite smått handikappad men som Johanna säger "tur att skolan är handikappsanpassad" hon e knäpp ^^.  Ska ner till hästen sen å ja måste öva på våran redovisning till imon, kan ingenting eftersom ja typ inte har sagt ngt, blir sååå blyg när jag ska jobba/prata med folk som jag inte känner mig helt säker med eller inte känner så jättebra. Skit jobbigt, sen blir jag helt tvärtom när det är människor som jag älskar att umgås med, då blir jag extremt pratglad å tkr typ allt e jätteroligt. Men att vara blyg är så jobbigt, finns människor som ja såå gärna skulle vilja ta kontakt och prata med men vågar verkligen inte. Men så va de verkligen inte med Johanna och Amanda när vi träffades för första gången i klassen, efter tio min så trodde lärarna att vi hade känt varandra hela livet och de kändes verkligen så, å ja och Matilda har känt varandra hela livet och de märks! haha älskar alla mina kompisar (ni vet vilka ni e), ni betyder väldigt mkt♥.



I think everyone got one special person out there

You're everything I need and more, it's written all over your face

I’d catch a grenade for you
Throw my hand on a blade for you
I’d jump in front of a train for you
I'd do anything for you


Kommentarer
Postat av: Matilda

HEJ!! Har också SKITONT i benana XP Men håller med Johanna tur att skolan är handikappsanpassad :P Ja vi har känta varandra så länge jag kan minnas och håller med dig det märks. Har äntligen kommit ihåg takten till låten fick lite smått panik innan idag heheh.

2011-01-13 @ 19:55:12
Postat av: sara

Matilda, sv; hahaha benana = my word, but you can borrow it if you want ;)

Ja å de märks VERKLIGEN, vi har s jävla kul ihop när vi får våra ENORMA skrattattacker å dom andra fattar ingenting, vi ligger typ å gråter av skratt på golvet! Love it!

Bra att du kom på takten ja fick också panik när ja kunde den men ville inte sjunga den å du fattade inte när ja nynnande och bankade lite med besticken i bordet ^^ haha

2011-01-13 @ 20:23:50
URL: http://sarazblogg.blogg.se/
Postat av: Matilda

Tack så mkt för att jag får låna ditt helt fantastika ord Asså våra skrattanfall säger bara två ord LOVE THEM!! Jag tkr faktiskt din version av låten när du bankade med besticken var helt AWESOME HAHAHA ohh shit jag dör typ AWESOME!! HAHA (är nog bara du som fattar det där sista AWESOME haha)

2011-01-13 @ 20:53:53
Postat av: sara

Matilda sv; HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA asså matilda jag älskar dig du e helt underbar!!!!<3333 Jag är ganska bäst på att banka med besticken faktiskt ^^ HAHAHAHAHA hjälp ja KVÄVS ju!!!!!!! xD

2011-01-13 @ 21:07:17
URL: http://sarazblogg.blogg.se/
Postat av: Matilda

NAAW tack det samma du är också helt underbar!!!!!!!! <3<3<3<3<3<3 Japp det fantastiska är ju att du är bäst på så många saker :D AWESOME AWESOME !!

2011-01-13 @ 21:26:48
Postat av: Johanna

Okej.. det är mig du fångar granater för eller..? <3 och att jag är världens snällaste, hallooåå? det visste du väl redan!! x) i vilket fall så är det tur att jag tycker om dig så mycket, annars skulle jag nog få banka lite på dig eftersom du säger att jag är knäpp! :D

2011-01-16 @ 21:11:24
Postat av: sara

Johanna sv; men de e klart de e för dig<3! vem skulle de annars vara för?;) haha

haha ja de e tur för ja vill inte bli "bankad" på, liiite knäpp e du allt, men ja älskar dig ändå ^^

2011-01-16 @ 21:56:24
URL: http://sarazblogg.blogg.se/
Postat av: Johanna

klart du gör..

2011-01-17 @ 16:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0