When you smile, I smile...

(Underbar bild♥)

Hejsan, 1 Januari 2011 ida!

Jag är ganska seg ida, va uppe till halv 7 igår å snackade sönder me Matilda, as kul men de va inte lika roligt sen när man vaknade 2 på morgonen (jo visst morgon va ;), snarare eftermiddagen hehe). Jag fick iaf låsa in mig och Matilda på mitt rum för pappa fick för sig att han skulle väcka oss kl 12 men vi va inte alls sugna på att gå upp då, satte till ock med en lapp på dörren innan vi somnade att han inte skulle väcka oss men de gjorde de ju bara ännu roligare att väcka oss, men han gav upp sen när jag låste. Min mobil började spela musik när vi sov, å eftersom mitt tålamod typ är på minus när jag sover och är as trött och en elak liten mobil väcker mig så rev ja bara ut batteriet (hehe ja fattade inte vaf den spelade, men sen upptäckte vi att den på ngt konstigt sätt hade den gått in på musik och börjat spela upp en låt helt random). Hade iaf en underbar nyårsafton me Matilda och Felicia! Tack ♥
Det är jättebra att snacka sent på kvällen när man är skit trött för man säger typ vad som helst, man kan fråga dom andra vad som helst och dom bara svarar, väldigt praktiskt ^^, kan få ur folk många "hemligheter" ;), problemet är bara att jag har ingen fantasi då, så ja ger typ bara Matilda samma frågor tbx som hon ställer till mig, hehe måste jobba på de.

Nu ska jag snart ner till Blitz, hade ju tänkt tolka honom ida men de har ju regnat och sen frusit så de är ett tjockt islager på snön så de går inte, skit också, han får vila igen. Men först ska jag äta en clementin, de är såå gott, ja kan äta hur många som helst.
Måste bara meddela att min och Matildas första "frukost" 2011 bestod av godis och chips, oj oj, bra start på de nya året ;)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Fatta trött jag va när din pappa kom in vid 12 asså jag hade faktiskt typ dött om vi hade gått upp då. Det är så kul att prata så sent för du svarar typ på allt :P Håller med dig din fantasi får du faktiskt jobba lite på. TACK SÅ MYCKET FÖR EN UNDERBAR NYÅRSAFTON!!!!

2011-01-01 @ 20:18:02
Postat av: Matilda

vår SUPER nyttiga frukost mm vad gott med godis XP XP

2011-01-01 @ 20:20:08
Postat av: Iza

Tror jag dör så söt bild Flaxis! Älskar dej Flaxisus!

2011-01-04 @ 21:04:04
URL: http://mycookiejar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0