There's not a thing that I would change on you...

(en cool graffiti bild, fattar inte hur vissa lyckas göra sånna, grymt bra gjort, såå snygga)

Hallo alla underbara människor!

Har typ precis kommit hem från skolan, hade ju tyska sista lektionen till halv 5, shit va de e segt att gå så länge, dessutom så va Linda sjuk ida så hennes lektionen va inställda så jag och Amanda hade håla i 5 h. Fan va seegt, å man orkar ju typ inte plugga på håltimmar, men vi lyckades ändå få gjort lite till idrottsprovet i biblioteket. Sen kom ju min lilla pappa och knackade på för han skulle ha ett möte me massa rektorer till i Galaxen å han väntade så han körde oss hem när vi slutade, halv 5...
Jag ska snart åka ner till min lilla hästis, i typ 30 min, ja ska bara fixa alla sakerna snabbt, orkar inte gå med honom nu, vi kmr typ trilla å dö om vi ska ge oss ut på isvägarna. Sen skulle ja egentligen behöva plugga men nej nej nej!, inte ida, ja ska bara "leka" me datorn ^^, eller kanske kolla på en film elle ngt annat mysigt.
Imon e de studie dag, såå skönt, måste typ plugga en hel del imon också...
Nu ska jag äta, puss på er ♥

If perfect what you searching for then just stay the same! ♥


Kommentarer
Postat av: emelie

sv, just nu tränar jag bara box och gym :) de kommer bli lite mer här längre fram!

rider du mycket? :)

2011-01-17 @ 22:02:49
URL: http://emeliemariakarlsson.blogg.se/
Postat av: emelie

sv, åh men gud så kul med egen häst! jag skulle också vilja rida egentligen! gjorde de när jag var liten :)



ja precis! de jag verkligen avskyr är när dom ser ohälsosamt smala ut, när de typ syns att dom har ngn sjukdom av nått slag, så ska inte modeller se ut! :)

2011-01-17 @ 23:02:50
URL: http://emeliemariakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0