The smile on your face...

Typ finaste bilden ever, sååå fina på alla sätt!♥


Ska gå och kolla på en film nu, kan bara meddela att jag spräckte läppen igår kväll när jag skrattade, hade torra läppar å så började ja skratta å faaan va ont de gjorde, försöker "laga" dom med läppsyl... d går sådär ;) På tal om sprucken läpp så kan ja berätta att jag gjorde de i somras när jag skulle fylla på vatten i hagen, såklart så hade jag fullkomligt glömt bort att det är el i hagen för när jag skulle sträcka mig efter spannen så råkar jag lägga läppen mot tråden, ja flög baklänges å de gjorde fruktansvärt ont, de blev en jättestor spricka i läppen av stöten, sen dess e ja livrädd för eltråden, hehe. Fint liten sommarminne va ^^. Later♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0