Stunning beautiful!!!

Hej!
Jag har inte kunnat blogga fören nu eftersom de har varit ngt fel på blogg.se, skit också. Jag ska sova nu för ja måste upp väldigt tidigt imon och fodra hästarna. Men ida så va jag iaf hos Amanda, vi gjorde klart våran matte uppgift, shiiit va skönt att ha den ur världen! Vi satt med den i typ 3h, såå segt. Sen åkte jag hem å åt tacos å godis å kollade på en film, The Town hette den. Å juste jag har nålat mina naglar, å inte svarta eller gråa som ja brukar utan i en färg.... turkosa, trodde aldrig jag skulle göra de men kände för att ha lite busiga naglar, valde mellan korall eller turkosa men korall är finare om man är lite solbränd så de blev turkosa. Blev faktiskt ganska snyggt. Nej nu måste jag sova om jag ska orka pallra mig upp imon. ^^


Kommentarer
Postat av: Alexandra

du har inte så dålig blogg du själv :)!

riktigt fin faktiskt : ska fortsätta följa dig ;)

2011-01-23 @ 10:06:22
URL: http://answertolife.blogg.se/
Postat av: Matilda

Wow turkost för ovanlighetens skull hade ABSOLUT inte väntat mig det. Fick faktiskt nästan en lite färgchock när jag kom till skolan idag.

2011-01-24 @ 15:09:29
Postat av: sara

Matilda sv; haha ja chockad du blev va, hahaha ^^ hade aldrig själv heller trott att jag skulle ha den färgen men ja kände mig lite busig...

2011-01-24 @ 18:14:10
URL: http://sarazblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0