I love special people...

Hejsan!

Jag hatar bussar, inge kul alls, kallt, trångt, sena å bara blää. å de e så halt ute nu, ja å Amanda höll på att dö på kuppen när vi skulle ner till bussen. haha å så va vi med om världens suraste kärring på bussen (chauffören) Amanda blev as sur när hon skulle få betela 21 kr för att åka från sannarp till skedala när det bara hade kostat 12 kr igår, så hon stod typ å argumenterade med henne as länge men betalade ju tillsist, sen tryckte vi typ på stoppknappen 2 m innan busshållaplattsen så hon fick tvärnita^^ haha as kul, hon blev super sur å sa att vi skulle trycka tidigare nästa gång (fast hon skrattade lite me) men vi sa bara hejdå å gick, har en liiiten känsla av att hon inte gillar oss nu.

Har varit i skolan ida, hade håltimma i typ 2 h så ja å Amanda åkte hem till henne å lagade mat och gick ut me hunden osv. Å min lilla sol stråle Amanda fyllde år ida också!♥ Grattis! Hon fick ett halsband av mig.

Imon börjar ja tidigt, å ja kom just på att vi har typ 3 prov å 2 inlämningsuppgifter å 1redovisning snart, å  jag lovar att vi kmr få mer, lovely...

Ska snart ner till hästen, de blir vila för honom ida, halt, kallt och mörkt.

 


 


Kommentarer
Postat av: Iza

sv: Jaaaa visst e de!!!!!!

2011-01-11 @ 18:29:29
URL: http://mycookiejar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0