Somewhere in the crowd there's you...


Hej!
Ja vet ja har varit kass på att blogga ida! men ja va ledig så ja kan beskriva min dag lite kortfattat nu ist.
Jag vaknade halv 12 helt ensam i huset, blev först lite ledsen i ögat när ja upptäckte att ja va ensam, e ju som sagt liite sällskapssjuk ^^ (men ibland kan de faktiskt vara riktigt skönt att vara hemma själv!) Ja hade ju min underbara lilla katt som låg på mig och sov, sen gick ja upp å fixade lite mat å slappade vid datorn. Jag försökte spela lite gitarr men har så jävla ont i fingret efter att vi skulle ta massa stick i fingret å ta pulsen å sånt på naturkunskapen igår, men e gick lite iaf. Sen kom pappa hem å ja åkte till stallet å red ut me Bibbi å sheriffen.
Å nu har jag precis duschat, ska värma lite mat å äta å sen kolla på film å mysa me min lilla tvillingsyster.

I want to get to know you better
I can't get you off my mind
Can you feel it the way I do?
Please, tell me 'cause I have to know


Kommentarer
Postat av: Johanna

Men mitt älsk, ABBA? Detta är väl det sista jag väntat mig från dig. Jag är så stolt :')

2011-01-21 @ 21:34:31
Postat av: sara

Johanna sv; hahaha OMFG!!! huuur visste du de????? ja har ju klippt ihop dom så de "passar",shit va stolt JAG blev nu! <3

haha ja jag e full av överraskningar ^^

2011-01-21 @ 21:51:17
URL: http://sarazblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0