Never say never...

(världens vackraste Jessica Alba)

HI!
Har precis kollat på Morden i Midsomer och ätit typ en hel kokosnöt, mummms. Jag har varit hos bästa Louise ida och därför har bloggen blivit lidande. But I'm back. Vi kollade iaf på Harry Potter och halvblodsprinsen, jättebra film. Bestämde att vi skulle se 7:an på bio på tisdag, å sen kom hon på att hon ska klippa sig 5 min efter filmen slutar så vi får springa till frisören, lovely. Imon ska jag till min lilla häst, försöka läsa ut min bok och skriva sista läsloggen som skulle vara inlämnad innan lovet ^^ och så ska jag försöka hitta en vinterjacka till mig, asså jag kan ju inte gå i min lilla skinnjacka, jag håller ju på att frysa sönder!! Hoppas verkligen jag hittar en jacka, jag kmr inte klara av att stå i minusgrader och vänta på dom där jävla bussarna annars... ja hatar bussar. Aja ska snart gå och lägga mig... snart ;), Godnatt.


Kommentarer
Postat av: emelie

kika gärna in i min blogg! :)

2011-01-09 @ 17:44:09
URL: http://emeliemariakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0