I wasn't jealous before we met...



Hejsan!

Kom precis hem från skolan, Shit va död man e när man kommer hem efter 8,5 h i skolan..... orkar liksom inte sätta mig å plugga histora nu, no way! Ska bara äta å typ sova framför datorn^^ Har lyckats att äta upp typ allt nagellack..igen, så ja får måla om dom, bruna, gråa eller svarta, har inte bestämt mig (hjälp??), nu e de iaf slut på de färgglada ;). Har inte så mkt att säga om min dag, vi e tvungna att läsa en bok i svenskan och skriva en bokrecension som ska in innan sportlovet, hur ska ja hinna me de?!? Ville iaf läsa en deckare (tröttnar såå extremt lätt när jag läser böcker) men de läste jag förra gången så tydligen så fick ja inte läsa de igen, suck. Sen tyckte ja å Matilda att de va dålig luft i biblioteket så vi gick ut å in å ut å in å försökte dra med Johanna å Amanda ut från biblioteket när dom satt å pluggade/läste, men de misslyckades (den första halvtimmen.) Sen fick vi ju våra vanliga skrattattacker lite då å då (eller ja, väldigt ofta om man ska vara mer exakt), inget konstigt alls♥ ^^ De e bara jag och Matilda som förstår de roliga i våra skämt, å vi skrattar så vi kvävs, sååå kul!


Kommentarer
Postat av: emelie

sv, idag har jag vart i skolan, i stan och sen tränat :) själv?

2011-01-24 @ 22:19:12
URL: http://emeliemariakarlsson.blogg.se/
Postat av: Matilda

HAHAHAHA asså böckerna i biblioteket "snor" typ all luft det är faktiskt sant tro det eller ej XP Asså jag förstår inte hur ingen annan inte kan skratta åt våra skämt de är ju bäst!!!! som idag med boken du bara "Hoppsan jag slant" den är ju bara för kul love it !!!!

2011-01-24 @ 23:37:29
Postat av: sara

sv; ja dom gör ju typ de, de går iaf inte att andas där inne ibland ^^I

KNOW!!!!!!!! de va ju AS KUL!!!!!!!!! hahahahaha trodde ja skulle dööö av skratt hahaha våra skämt e BÄST!!!, de e dom andra som har sjukt tråkig humor ;) som t.ex. ida när vi typ låg på golvet vid våra skåp och grät av skratt, hahaha ja de började med att vi skrattade år Johannas block med GB märket på och frukt å sen om att du tyckte att jag skrattar som en smurf å Johanna snackade om att hon har smurfar i dammen på sommaren å då sa ja att hon skulle trycka ner dom där så dom frös fast på vintern, hahahah de va helt galet XD å sen skrattade vi om allt annat ^^haha trodde verkligen att jag skulle kvävas!

2011-01-25 @ 16:38:58
URL: http://sarazblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0