I want you...

Hejsan!
Har läst ut min bok ida och skrivit typ halva läsloggen, ganska stolt^^ Sen åkte ja me Felicia till stallet och tolkade först Higge och Danne me Emma, Elin, Felicia och Izabell och sen tolkade jag och Felcia Blitz, sååå jävla kul de e!! Jag välte inte en enda gång när vi tolkade Blitz men när jag och Emma skulle åka tsm efter Danne så failade vi lite i början och välte några gånger men sen gick de bättre, fast de e ju sjukt kul när man failar. Nu gör ja de jag gillar mest i HELA världen, nämligen kollar på "funny moments med Tokio Hotel", asså dom e ju helt underbara, så grymt roliga på alla sätt. Liebe♥!

 


Kommentarer
Postat av: Matilda

Han är ju för söt lilla Tomi älskar näst översta bilden till höger

2011-01-08 @ 15:05:45
Postat av: sara

sv; jaaa! me too och bilden under... och över hahaha ^^

2011-01-08 @ 17:32:12
URL: http://sarazblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0