I can be so mean when I wanna be...


HEJ!
Haha denna videon är helt freakad men helt underbar, 0.57 vilken min liksom^^ å sen när hon kör ut honom av scenen i rullstol, hehe, aj!

Kom precis hem från stallet å nu ska ja å Felicia laga lite mat (mamma och pappa är på konsert)....
OMFG nu dör ja!!!!..... Hobbe är skadad så mamma och pappa ville inte släppa ut honom men nu kände ja och Felicia en lukt som fullkomligt dödade min näsa, katten har kissat under Felicias säng. Fuck life!!!! de STINKER!!! å de blir ju inte bättre av att den andra katten försöker gå under sängen och kolla vad som har hänt (tur att de inte va under min säng, mohaha ;)) Uppdaterar lite senare när vi har ätit och fixad "d under sängen" med lite mer info och bilder från ida när ja red min lilla pownii, eller vänta, ja tappade nog matlusten........... :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0