You can make the darkness shine...


Jaha då va de måndag imon.... tja texten ovan talat tydligt.


Såg precis en film, mysigt, kommer inte ihåg vad den hette men de va ngn thriller, älskar sånna spännande filmer. Men..... jag har en liten hatkärlek till "överaskningsmomenten" i filmer, asså jag älskar dom men på samtidigt så hatar jag dom, svårt att förklara men så e de, jag blir typ som en liten atombomb som bara väntar å väntar å typ imploderar (åå vilket fin ord ja använde där ;) ), hehe. Nej men de e kul!! I love it. Men det finns gränser, oooja, ja skulle t.ex. aldrig se en skräckis (nu har jag aldrig sett en skräckis så ja vet inte hur de e, hehe men skulle aldrig göra de ändå ^^). Så rädd vill ja absolut inte bli.

Å till ngt annat... Jag har fått måla till mina naglar (orkade inte måla om dom), jag är nog bäst i hela världen på att skava bort nagellack, hälften va borta när jag kom hem från stallet och jag hade vantar^^...


Nu måste jag sova om jag ska orka upp tidigt till skolan imon, å de blir la till att plugga imon på hålan, ska försöka dra med dom andra till musiksalen lite för jag vill väldigt gärna ha mina nya TH ackord men får se, har en matteredovisning som ja å Amanda måste förbereda också.....


Godnatt ♥


Kommentarer
Postat av: emelie

sv, haha jaha! ;) nej men jag har inte vart hemma sen i torsdags typ, bara en liten liten sväng i fredags :)

ja de är bra här :)

2011-01-23 @ 23:26:44
URL: http://emeliemariakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback