Could you feel the same way too?..... You know what to do....

Halooooooo!

Hade histora provet ida, shiit va skönt de va att ha de gjort. Jag va inte alls nervös... fram till typ 5 min innan vi skulle börja, då började ja typ skaka ^^, men de blir inte lugnt för de för nu måste jag plugga sönder till idrottsprovet och naturkunskapsprovet istället... suck

Just nu ligger jag bara å latar mig framför datorn, får nog ta och plugga lite sen å kanske följa med Felicia till stallet och gosa sönder min häst, tror vi båda behöver de ♥. I kväll ska jag kolla på film i biorummet, suuper mysigt.

Å btw, Amanda ska ha en ny hund, en Pyrené, ja vill me ha!! Dom e ju så fina att man dör! Hon ska åka och hämta en på lördag eller när de nu va å jag vill också ha en, försöker tjata på mina föräldrar men dom vill inte ha hund, "tråkmånsar"...


Hinner kanske uppdatera lite senare så.... Later ♥

 



Maybe I should just "let you go"....??
Because living in a dream of you and me is not the way my life should be...


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag kom på vad låten heter som övertexten e från!!! The name of the game, heter den :D

faen, nu fick jag den på hjärnan :(

2011-01-28 @ 19:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0