A Black Beauty...


Hejsan!
Har precis målat klart naglarna, lite snabbt bara, gråa med vit topp blev de (grått sen innan). Ska sova snart
(när naglarna har torkat annars ser dom väldigt roliga ut imon^^) men ja måste bara visa världens snyggaste gitarr! Som dessutom ska bli min innan jag dör! De har jag bestämt, innan jag dör så ska jag köpa en 1997 Gibson Les Paul Custom Black Beauty. Helt lovely gitarr right?! ;)  Här är två skönheter tsm♥.
Imon ska vi dansa på idrotten, kmr inte ihåg va dansen hette men de spelar fan ingen roll, Sara + Dansa inför/med människor= Skit! Vill inte, såå lamt (Går endast om man spelar underbar Tokio Hotel musik). Aja de e bara att göra de, de finns betydligt värre saker.
Btw. lyssnade på TH innan (live konsert) å omfg va bra dom är! Jag förstår bara inte hur vissa kan tycka att dom är dåliga?!?!?! Helt obegripligt, de bästa (å snyggaste mihihi) bandet som någonsin funnits ju! Man blir ju helt beroende, I love those guys!

Godnatt♥


Kommentarer
Postat av: Matilda

oh my gosh vill också ha <3

2011-01-20 @ 19:27:21
Postat av: sara

Matilda sv; I know!!!! sååå fin asså!!! <3

2011-01-24 @ 18:16:06
URL: http://sarazblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0