You don't really want to mess with me tonight!

OBS: Ett väldigt långt och känslosamt inlägg. Förlåt men jag måste bara få de ur mig innan jag exploderar.
FAN!!! Jävla kärring, jag vet inte var jag ska bli av e så arg att jag håller på att explodera av ilska! Ni fattar antagligen ingenting men de hände en grej i stallet med hon som äger stallet (Pia), ringer de ngn klocka? En riktig jävla kärring e hon iaf å jag va en tusendels sekund från att ge henne världens käftsmäll! Hon hade antagligen fått operera om hela ansiktet eftersom hela kraniet hade krossats (ni fattar att jag va förbannad va) men hon e inte värd mer heller, hatar henne djupt! Har aldrig hatat en människa så mycket förut, hon e hellt jävla vidrig å ja villa bara...... gaaaah. Hon fattar inte att jag hatar hennes jävla stall, hatar henne, hennes sätt, stil, hennes jävla åsikter om allt å hennes fula jävla sätt att uttrycka sig! Jag blir galen! Hon fattar inte att skolan tar mycket tid och att jag inte hinner vara i stallet lika mycket som jag hann i grundskolan. Älskar verkligen min häst! Vet inte vad jag skulle göra utan honom, han får mig alltid att må så mkt bättre, som jag alltid sagt, djur e så mkt bättre än människor! Men nu mår jag tyvärr skit av att jag inte har lika mkt tid till honom längre, men de blir bättre mot sommaren... jag lovar!

I don't know what I would do without you...



Just don't give up, I'm workin it out 
Please don't give in, I won't let you down 
It messed me up, need a second to breathe 
Just keep coming around 

Yeah, it's plain to see
that baby you're beautiful 
And there's nothing wrong with you 
It's me, I'm a freak
but thanks for lovin' me 
Cause you're doing it perfectly 

There might have been a time 
When I would let you slip away 
I wouldn't even try 
But I think you could save my life 

Just don't give up I'm workin' it out 
Please don't give in, I won't let you down 
It messed me up, need a second to breathe 
Just keep comin around




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0