Was jetzt zählt seid ihr

(Sorry, vet att jag nästan alltid har TH bilder, men dom e ju så fiina ;D mihihi)

Hej igen, jag kan berätta att min ena katt tyckte att han skulle sova i mitt ansikte igår natt, jag skojar inte han la sig med sin tjocka mage rakt i ansiktet. Jag tyckte då inte att de va riktigt så mysigt att ha honom i ansiktet å bli kvävd så ja puttade bort honom å då la han sig på mitt huvud istället.... ja de e ju väldigt normala katter jag har *host*, N00T.
Nu e rummet skinande rent å Felicia har hoppat tbx till hennes rum. Hade tänkt räkna lite matte nu å sen måla naglarna, packa osv. Sen sticker vi till Thanida. Ska bli jätteroligt, de va grymt längesen ja träffade Thailand (vi kallar Thanida för Thailand för hon kmr därifrån å de låter gulligt ^^) Får se om jag orkar sno en dator å slänga in ett inlägg sen....... kanske :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0