Only you can make it right...


Hejsan
, åkte hem innan sista lektionen ida, fick ont i magen å såå sjukt slö i hela kroppen, vi skulle ändå bara till rådhuset så de va inget viktigt. Jag va jätte hungrig innan lunchen å sen när jag inte fick mat så började magen att strejka totalt, jag klarar mig verkligen inte utan mat för länge. Just nu äter jag en fralla och gjorde smoothie som består av mixade frysta hallon och naturell yougurt, mkt hallon, skit gott. Men jag kan inte äta för mycket på en gång för då strejkar den igen.... blir jag sjuk igen så dör jag, jag tar typ självmord för ja pallar verkligen inte att vara sjuk mer! Imon måste jag typ till skolan för jag kan verkligen inte missa mer lektioner.
Men nu blir de roligare för vet ni vad jag upptäckte när jag kom hem??? Ett nytt THTV avsnitt har kommit! Jippie, de gjorde verkligen min dag ida asså, den spelades in under de förra besöket i Tokyo i december, så alltså ganska nytt. Finns att se på deras hemsida som finns länkad till bland länkar. Nu ska jag försöka plugga, sova och hålla tummarna för att jag är helt frisk imon (mår redan bättre igen). Btw, jag tycker faktiskt lite synd om min dator, den är verkligen igång tjusofyrasju, sätter på den det första jag gör när jag kommer hem från skolan och stänger av den det sista jag gör när jag ska sova, på helgerna sätter jag typ på den när jag vaknar. Anyway. Later ♥


Kommentarer
Postat av: Matilda

KRYA <3

2011-02-08 @ 18:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0