I just wanna be the one that makes you happy...

Tja broooschaaan........
Min å Felicias nya hälsningsfras, typ ;) Ida så har va varit på en konstig dag med klassen, ätit å pratat å lite sånt, egentligen en ganska onödig dag men de va ju chill att slippa skolan iaf. Nu tänkte jag sätta mig å skriva en tyska uppsatts som skulle varit inlämnad i fredags men ja har inte kunnat göra den pga maginfluensa å nackspärr, hehe, sen måste jag läsa i min bok eftersom bokrecensionen ska in innan sportlovet å jag har inte ens läst klart första kapitlet, oppsi. Sen skulle nog Hans vilja att jag skriver i loggboken men ja vet inte vad jag ska skriva...... kmr kanske på ngt onödigt som jag kan kladda ner, å jag skulle behöva räkna lite matte, nej shit va mkt det blev att göra helt plötsligt, *sad face*. Imon blir de iaf skola, börjar tidigt å slutar sent, toppen... Men sista lektionen skulle vi typ åka in till rådhuset å kolla där, låter ju kanske inte sådär jätte intressant, men men. Later ♥
Btw, jag kan inte öppna iPhoto på min mac längre, fuck life... d måste fixas nu!

Kommentarer
Postat av: emelie

sv, skönt att höra! tycker du de? tack så mycket :)

2011-02-07 @ 20:43:24
URL: http://emeliemariakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0