Just the way you are...

Jiha kul dag jag har haft ida.... NOOOT. Min nacke är som en jävla sten å ja dööör så fort ja ska försöka vrida huvudet typ 1mm, fattar inte hur jag ska kunna sova inatt... Aja slut på klagandet, de kunde ju ha varit värre. Har iaf fått i mig lite mat ida, de behövdes, min mage har skrikit efter mat hela dan. Sitter just nu å sorterar mina bilder på datorn, shit ja har sjukt många bilder, helt galet många, de kmr ju ta hela mitt liv att sortera all, 99% e på TH, hehe.
Eftersom jag älskar underarmar och händer så kan ja ju berätta att Caroline tycker att alla underarmar ser likadana ut, NO WAY! Alla e unika, å dom ska vara så där perfekta liksom, de går liksom inte att beskriva men när man ser de så vet man ^^, ytterst fåtal personer som jag tycker har de (har faktiskt typ bara sett 2 under dessa 16 åren :P)... hehe. Ne va tråkigt de blev, men ja va liksom bara tvungen att dela med mig lite av de. Forgive me.
Klicka, haha detta e mkt roligare, det är väldigt mkt Sara över de beteendet... ;)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag har ingen aning om vad han säger, men så kuuul! Det är ju inte lite han skrattar heller. helt sjukt taskigt xD

2011-02-05 @ 19:19:00
Postat av: sara

Johanna sv; haha ja vet inte heller vad han pratar om men hahahaha I love it, kan känna precis sådär ibland, man får värsta skratt attackerna i helt fel lägen, hahaha xD

2011-02-05 @ 19:33:44
URL: http://sarazblogg.blogg.se/
Postat av: Johanna

Sara sv: väääldigt mycket du :P

2011-02-05 @ 21:33:52
Postat av: sara

Johanna sv; Haha jag vet inte riktigt hur jag ska tolka de.... positivt eller negativt?? ;)

2011-02-05 @ 22:11:34
URL: http://sarazblogg.blogg.se/
Postat av: Matilda

HAHAHAHA!!!! shit har typ sett detta klippet en gång förut och jag kan bara säga att jag håller med Johanna det är ssssssååååååååå himla likt dig. tolka det mycket positivt :D

2011-02-06 @ 00:28:32
Postat av: sara

Matilda sv; HAHAHAHAHAHAHAHAHA I know, bra då tar jag de positivt ^^, å de e alltid i sånna situationer som man absolut inte kan sluta skratta, haha, jobbigt läge ;)

2011-02-06 @ 08:43:48
URL: http://sarazblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0