How can you miss someone you actually have never even talked to?

Hej...
Jag e sjuk så jag stannar hemma ida, spydde en gång inatt , en gång nu på morgonen å har ont i magen, fryser å känner mig helt slö i hela kroppen. Usch ja hatar att vara sjuk!, å de allra värsta tycker jag är när man har ont i magen, de e så obeskrivligt jobbigt. Nu mår jag lite bättre men de går i perioder, kan må bra å sen plötsligt må skit. Mådde toppen igår men sen vaknade jag typ kl 3 av att jag inte kunde röra på mig för vid minsta lilla rörelse så fick ja galet ont i magen, sen mådde jag bättre, sen sämre å nu lite bättre (börjar redan känna att jag kmr må sämre snart), men de går som sagt i perioder. Jag ska bara slappa i sängen å kolla på lite filmer på datorn å sånt mysigt, min katt vill sova på min mage hela tiden men de får hon absolut inte för hon väger typ 5 kg, hon e ju inte lite trög heller för ja har typ puttat ner henne tusen ggr men hon ger sig liksom inte, men snart lägger hon sig nog vid mina ben/fötter ist. Ne nu e de "filmtime", Later♥


Kommentarer
Postat av: emelie

sv, jag har sovit hos mi9n pojkvän, nu sitter jag i skolan! :) själv?

2011-02-04 @ 10:54:33
URL: http://emeliemariakarlsson.blogg.se/
Postat av: Matilda

Ussh håller med dig grymt jobbigt nar man har ont i magen. Men krya på dig <3

2011-02-04 @ 13:57:38
Postat av: sara

Matilda sv; Aaa de e helt galet jobbigt, man vet liksom inte vart man ska ta vägen, a de sak jag, tack sötnos, du me<3

2011-02-04 @ 15:11:44
URL: http://sarazblogg.blogg.se/
Postat av: Johanna

Stackars liten :( det bidde så tomt i skolanidag, ingen Matilda och ingen Sara. Så nu tänker jag vifta med mitt trollspö, och vips! så blir du bra!!

I vilket fall så har jag svaret på din lilla fråga: because the heart consists of two parts, yours and the one it belongs to.

2011-02-04 @ 19:21:32
Postat av: sara

Johanna sv; Jobbigt :( awe mysis. Hoppas de (I belive in you!), jag känner mig redan lite bättre, spyr inte längre utan nu har jag feber istället men de e inte alls lika jobbit ^^, vill egentligen försöka få i mig ngt att äta för min mage e heelt tom och har varit de dela dan, men vet inte om ja vågar ännu, har fortfarande lite ont i magen (å du vet jag klarar ju mig inte utan mat, e ju alltid hungrig i skolan)

åååå va fiint skrivet!! (du har ju blivit värsta poeten, brukar inte alls gilla poesi, men jag älskar din :P) jag kidnappar den lite om de e okej ^^

2011-02-04 @ 19:49:53
URL: http://sarazblogg.blogg.se/
Postat av: emelie

sv, åh nej, de låter inte kul! krya på dig :)

2011-02-05 @ 09:38:15
URL: http://emeliemariakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0