So raise your glass if you are wrong, In all the right ways

Heejsvejs..

Ida fick vi gå runt på förmiddagen å kolla på lite valbara kurser i skolan, kollade på fysik A, B och Kemi/Biologi breddning, privatekonomi, matte C, företagsekonomi eller va de nu hette å massa massa mer, Amanda hade gjort ett litet schema till oss å vi hade inte ens 1 min att ta oss mellan kurserna..... De va kul iaf, tyvärr hittade jag lite för många saker som ja ville gå (trodde egentligen att jag skulle ha svårt att hitta kurser som ja ville gå på men så va de inte), vill gå matte C, Kemi/Biologi breddning, Fysik A och B, tyska steg 2, privatekonomi, datorkunskap å lite till, de blir antagligen de tre första iaf, sen har jag inte bestämt mig, ska snacka med Amanda om de imon. Nu ska jag inte göra någonting! såå skönt att ha gjort  naturkunskapsprovet ida, orkar inte ha massor att plugga på, egentligen skulle jag behöva plugga lite matte men...... neee, ska slappa å städa mitt rum ist, har väldigt stor lust att kolla på en bra film också.
På väg till bussen ida så såg ja och Felicia en sjukt söt hund som ja ville kidnappa lite, såå söt, typ 10 cm hög ^^

Later♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0