En liten sovmorgon skulle ju inte sitta helt fel....

Hejsan! Nu e ja hemma igen, awesome tid me Johanna å Matilda igår å ida. Hade lika kul som vi alltid har när vi e tsm ;) haha. Orkar verkligen inte me skolan imon, bussen avgår 07.22 härifrån till stan.... hur ska jag orka?? Vi somnade typ halv 6 igår så ja e aningens trött ida, Åkte från Johanna typ kl 6 ida, vi hann med att se 3 filmer på dom 24h som vi tillbringade tsm å resten av tiden låg vi på madrasserna på golvet å segade oss, jag fick några dampryck då å då når jag blev uttråkad, haha (den med mobilen va bäst) å sen orkade jag inte vända mig om, sen kunde jag inte andas i kudden å lite sånt "kul" ^^, sen "utnyttjade" jag mina härliga kompisar lite ;) haha dom fick typ kittla mig på armarna å hårbotten, jättemysigt, men de e inte lika mysigt när dom petar mig i sidan å kittlas när jag inte e beredd för ja e så sjukt kittlig överallt, å när dom då får en spark i magen så får dom faktiskt skylla sig själva ^^ Kan informera er om att jag blev helt in love with Johannas katt, sååå mysig asså!! Jag kmr kanske till och med ihåg hela hans namn, Gustav Sixten Fetto Svensson Andersson Persson, right? Så underbart tjock/snäll/mysig/gosig/lat katt.
Ingen aning om va jag ska göra nu.... får hitta på ngt. Later♥


"Of course we tell each other that we like the other one around, and hug each other. But to be honest, we don't have to. We know what we mean to each other" - Bill about his twin brother Tom
(passar bättre än bäst  på mig å min lilla twin Felicia också <3)



Kommentarer
Postat av: Matilda

WOW!!!! jag är stolt över dig Sara du kom ihåg hela namnet vill också ha hennes katt den var ju sjukt mysig haha asså det med mobilen var ju bara bäst det är retarded seal bettende på det XP XP

2011-02-27 @ 22:16:36
Postat av: Felicia

Hahaha sötnosis då xD Såg du att jag hade lagt upp den??? <3

2011-02-28 @ 13:37:39
URL: http://mycookiejar.blogg.se/
Postat av: Johanna

han heter faktiskt Svensson Andersson Persson, så det så. :P

2011-02-28 @ 17:42:44
Postat av: Sara

Matilda sv; Hahahaha tack^^ I know, vi e såå bäst, haha



Felicia sv; jaa å ja tyckte den va såå fin <3



Johanna sv; haha okej ska komma ihåg de ;)

2011-02-28 @ 20:07:41
URL: http://sarazblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0