Been far away for far too long.....

Hejsan! kom precis hem från stallet å sitter å äter at the moment, kan avslöja att det är läskigt mkt mat också så jag kmr nog inte kunna gå på flera veckor men de e helt okej för ja e as hungrig. Åkte till stallet tidigt ida, vid 10 för Blitz skulle släppas ut i en ny hage med nya kompisar, de gick jättebra, han dampade sönder ibörjan å galopperade runt å bockade som en vilde för sig själv å sen började han leka me en av hästarna, å när han tröttnade så sparkade han en av dom..... fast de hände inget så de gick bra. Sen red jag till stranden men Lisa, supermysigt, jättehärligt tjej som ja troligen ska rida med snart igen, ev på onsdag.  Stranden är typ de enda stället som man kan rida på eftersom de e så fruktansvärt hårt i marken på alla andra ställen, men de e helt okej för stranden e såå mysig.
Eftersom ja inte riktigt vet vad jag ska skriva så kan ja berätta att det är nya planer för mitt rum, nu blir de en ljusgrå fondvägg av liggande panel på väggen som jag har ett fönster å alla andra väggarna vita, ska fortfarande ha TH loggan å tavlorna så som ja hade tänkt innan, kmr bli awesome ^^.

När ja har ätit klart så ska ja duscha, packa å sånt (å plugga lite matte om ja hinner för ja blev aldrig klar igår.......), sen bär det av till Johanna, ska sova där inatt, Matilda också, "retarded seal beteende", here I come ;)

Kommentarer
Postat av: Iza

Hahaha retarded seal beteende xD

2011-02-26 @ 16:47:12
URL: http://mycookiejar.blogg.se/
Postat av: Johanna

jag tycker fortfarande att det är rätt kul att ni var i mitt hus max en minut innan ni låg på golvet och kippade efter luft...

2011-02-28 @ 17:38:28
Postat av: Sara

Iza sv; haha bäääst! x)



Johanna sv; HAHAHAHAHAHA visst va de, de men tandborsten va ju sååå bäst!!!! haha trodde jag skulle dö, men vi har ju alltid så galet roligt, din mamma måste trott att vi va helt dumma i huvudet! ^^

2011-02-28 @ 20:09:55
URL: http://sarazblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0