"I will never be your first kiss. I will never be your first love. I’m not your first valentine, first fight, first teddy bear, or first date. I’m not in this to be your first anything…I just want to be your last."

↑ Nej detta e inte okej............ shit asså jag dör......♥ ↑


Ngn som e duktig på matte som vill pallra sig hit å hjälpa mig??? Jag orkar inte mer! Ibland har jag världens sämsta tålamod.... när jag har gjort fel på en uppgift typ 3ggr så ger jag upp, då orkar ja inte försöka längre men samtidigt så kan jag liksom inte släppa uppgiften. Jobbigt/jag får panik/jag dör....

Jag har iaf bestämt att jag ska fixa om lite på mitt rum, Jiha! ja ska t.ex. ha TH loggan på ena väggen (antagligen den över sängen) å sen ska jag fixa fler TH tavlor i svarta ramar å sätta dom på väggen tvärs över. Hade tänka att behålla alla väggarna vita men göra en ny fondvägg (den som TH loggan ska vara) i ngn "cappuccino aktig" färg eller grå eller ngt, har inte riktigt bestämt mig än, å TH loggan ska typ vara svart. Okej bara dom som har varit i mitt rum fattar men tänkte bara informera er lite ^^

Sen kan jag informera er om att jag ska skaffa en "Tom piercing" i läppen. Jag vill å jag ska, har absolut ingen aning om när å jag är livrädd för nålar så jag kmr antagligen att dö men whatever. Å Felicia vill skaffa "angelbites" men hon e också jätterädd för nålar, har en känsla av att hennes rädsla kmr ta över i detta fallet...

Nu får ja ta å fortsätt med matten... suck....

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0